Zle nastavenému e-shopu marketing nepomôže

Vo fáze rastu odporúča expert investovať do marketingu 20 % tržieb

 

Bratislava 14. októbra – Technicky dobre spracovaný web s kvalitným dizajnom, ako aj obsahom. To sú parametre, ktoré musí mať každý e-shop, aby bol úspešný a generoval zisk. Iba vtedy dosiahne vyššiu mieru konverzie, teda vyšší podiel nákupov na návštevnosti webu.  

Miera konverzie nad 2 % je slušné číslo. Internetové obchody s konverzným pomerom viac než 5 % už patria nad priemer trhu,“ hovorí Michal Král, riaditeľ Pricemania.sk, ktorý svoje tipy na zvýšenie miery konverzie prezradí už 29. októbra 2015 na konferencii 6. ShopComm (www.shopcomm.eu).

Technicky či dizajnovo zle nastaveným e-shopom podľa neho nepomôže ani dobrý marketing. Etablovaným obchodom, ktoré chcú u existujúcich zákazníkov zvýšiť frekvenciu nákupov, expert z Pricemania.sk odporúča investovať do marketingu zhruba 20 % tržieb.

Zvyšovanie miery konverzie je podľa Michala Krála dlhý proces, ktorý okrem špičkového webu vyžaduje dobrú obchodnú a marketingovú stratégiu, ako aj kvalitný zákaznícky servis.

Návštevníci konferencie 6. ShopComm, ktorá bude 29. októbra 2015 v Bratislave, sa môžu tešiť na celkovo 12 prednášok, medzi ktorými budú aj tieto témy:

  • Účinné zbrane malého e-shopu v boji s veľkými žralokmi – OXYSHOP

  • 5 pilierov úspešnej značky alebo ako byť iný v 21. storočí – DAREN&CURTIS

  • Ako sa pripraviť na rast z pohľadu hostingu a vyhnúť sa poklesu tržieb – WEBGLOBE

  • Vernostné programy a citlivé rozposielanie direct kampaní – PRICEWISE

  • Trendy v doručovaní zásielok a ich prínos pre e-shopy – DHL

Organizátorom konferencie 6. ShopComm je spoločnosť FUSION a hlavným mediálnym partnerom je inšpiratívny dvojtýždenník PROFIT. Program konferencie nájdete na stránke www.shopcomm.eu/program/, možnosť registrácie na www.shopcomm.eu/registracia/.