Ako nedávať hlúpe zľavy a rozvíjať e-shop prezradí konferencia 5. ShopComm

Konferencia 5. ShopComm, ktorá je určená e-shopom a firmám predávajúcim online prinesie už 6. mája 2015 zaujímavé prednášky a prípadové štúdie od dvanástich domácich aj zahraničných spíkrov. Akcia sa koná od 10:30 do 16:30 h. v hoteli Saffron v Bratislave.

Výber z prednášok:

  • Prečo 90 % e-shopov neuspeje? Ako nebyť medzi nimi, Michal Král (Pricemania)
  • Strategicky orientovaná cenotvorba v e-shope, Václav Lorenc (Pricewise), Michal Ježek (KARSA)
  • 7 tipov ako zvýšiť zisk e-shopu, Michal Janík a pán Mergado (Mergado)
  • Zaručený recept, ako udržať pozitívnu reputáciu vášho e-shopu, Júlia Micháleková (Visibility)
  • Komplexný pohľad na to, ako dlhodobo prežiť a generovať zisk, Ján Urbančík (NetSuccess)

 

Okrem nich odznie ďalších šesť prednášok na témy affiliate marketingu, online trendov v platbách či v doprave zásielok. Evgenyia Markova z Fashion Days Group prezradí, ako využíva na podporu biznisu M-Commerce a Jan Laštůvka z MonkeyData bude hovoriť o tom, ako sviatky ovplyvňujú online nákupy.

Organizátorom konferencie 5. ShopComm je agentúra FUSION, generálnym partnerom je Pricemania, hlavnými partnermi sú Etarget a MonkeyData, partnermi DPD, Webglobe, NetSuccess, Mergado, VIVnetworks, Kaymu, Besteron a the Bridge. Hlavným mediálnym partnerom je dvojtýždenník Profit, mediálnymi partnermi sú časopis Instore a Next Future, ako aj portály Podnikam, Retailmagazin, PC Revue, Infoware, Itnews, Techbox, TouchIT, Mojandroid, Digitalmag, Konferencie.sk a Education.sk.

Viac informácií nájdete na www.shopcomm.eu.